Regimul disociat

Una dintre cele mai simple metode prin care se poate pierde in greutate este cea a regimului disociat. In functie de ziua saptamanii, putem consuma diferite grupe de alimente.

Ziua 1 fructe
Ziua 2 branzeturi si lactate (de preferinta cu un procent cat mai mic de grasimi)
Ziua 3 legume (verzi, fara cartofi si fasole)
Ziua 4 carne fiarta sau gratar (carne slaba: pui fara pielita, vita)
Ziua 5 oua fierte
Ziua 6 peste fiert sau gratar
Ziua 7 poti manca ce vrei, insa tine cont de disocierea alimentelor. Nu te arunca la oua ochiuri, costita si cartofi prajiti.

 

O varianta mai simplu de respectat odata ce ai invatat regulile de baza este sa inveti ceea ce este indicat sa manaci si ceea ce ar trebui evitat.

Ce este permis sa mananci?

  • Fructe

  • Legume, mai putin leguminoase si cartofi

  • Cereale

  • Carne slaba (carne de pasare, carene rosie slaba si fructe de mare)

 

Ce este interzis sa manaci in timpul acestui regim?

  • Prajeli

  • Mancarurile fierbinti sau cele foarte reci

  • Plante leguminoase (fasolea, mazarea etc.) sunt bogate în proteine (23%), glucide (57%), inclusiv amidon (47%), vitamine, substante minerale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *